Followers

Sunday, August 25, 2013

Köpeğe dokunma ısırır!

"Köpeğe dokunma ısırır!" Diyen annelere dehşetle bakıyorum. Ya niye ısırsın durup dururken hayvan? Ben hiç bir hayvanın  kendisine zarar verilmedikçe bir insana saldıracağına inanmıyorum. Hani belki bir hastalığı vardır kuduzdur, yada yaradılışı öyledir falan onu bilemem. Hani insanların bile mecazi de olsa tırmalayanı var, tırmalamayanı var.  Kaçıyor muyuz? Temkinli olmakta yarar var ben bırakın çocuğu hiç tanımadığınız hayvanın kuyruğunu çeksin demiyorum ama ısırır yavrum dokunma! uzaklaş, sevme, köpek gördün mü kaç gibi yaklaşımları sevmiyorum. Tamam anladık, senin geçmişte kediyle, köpekle hoş  anıların olmamış ama çocuğu niye soğutuyorsun? Bir fırsat tanı hiç olmazsa o kedi köpek görünce yolunu değiştirmesin. Çok keyfi yerindeyse bir başını okşasın bir köpeğin, bir kedinin bacaklarına dolanmasına izin versin. Valla daha kolay böyle yapmak.
Ben adayı sıkmıyorum o konuda kedi peşinde koşuyor, benden izni var. Önce ben yaklaşıyorum hayvana bir bakıyorum huyu suyu nasıl? Hemen pençe mi gösteriyor? Yoksa el pençe divan mı oluyor ayaklarımın önünde ona göre adanın kediyi, köpeyi cici yapmasına izin veriyorum. Ada da çok mutlu oluyor, sanki çocuğun içinde bir müzik çalıyor başlıyor el çırpmaya, ben de o halini çok seviyorum. :)

No comments:

Post a Comment