Followers

Wednesday, September 17, 2014

İlk Okul Hastalığı Hoşgeldin!

Ada geçen haftayı iyi atlattı. Okula severek gidiyor. Cuma günü eve döndüğümüzde bir burun akıntısı başladı. Hapşırdı, öksürdü derken hafif bir ateşi çıktı. Baktık televizyonun karşısındaki koltukta yayılmaya başladı anladım ki ateşi yükseldi. Veliler arası whats up'la kurduğumuz haberleşme ağından da öğrendim ki beş çocuk daha hastalanmış Ada gibi. Okuldan kaptığımız ilk hastalık ne dir, ne değildir diye hemen doktorumuz Nesim Bey'e gittik. Yine nefes açıcılar ve serum fizyolojiklerle yırttık. Bu sefer inat ettim ateş düşürücü vermedim. Ilık duşlarla indirdik ateşini. Çok sıkıntılı bir süreç yaşamadık allaha şükür, dinlensin diye pazartesi okula göndermedim. Hafta sonu da okula gitmek istiyorum diye tutturdu,  bu ara ona uzun geldiği için Salı günü koşa koşa gitti okuluna. Biliyorum bu yıl çok hastalanacaklar, daha dakka bir gol bir olduğu için biraz üzüldüm ama mikrop alış verişi yapmaları da bağışıklıklarının gelişmesi için önemli. Bakalım bu yıl neler yaşayacağız? Umarım en az hastalıkla atlatacağımız bir yıl olur.

No comments:

Post a Comment