Followers

Saturday, October 11, 2014

Diyet Başlasın, Değişim Başlasın

           Geçtiğimiz haftalarda, üniversiteden bir arkadaşıma rastladım. Yüzümü gördüğü halde önümden geçti, gitti ona tanıdık geldiğimi düşünüp tekrar baktı ama tam çıkaramadı, aldığım onca kilo yüzünden üniversitedeki halimden oldukça uzaktım. O ise üniversitede nasıl bıraktıysam aynı halde karşımda duruyordu. Sonra konuştuk tabii, o işinden ben şu an olmayan işimden bahsettim. Tekrar görüşmek üzere ayrıldık. Bu tesadüf bana bir süre çocuklu hayatın yıpratıcılığını, doğumdan sonra büyüyen ayakkabı numaramı, ve göbeğimi, aylardır hatta belki Ada doğduğundan beri üstüme başıma hiç bir şey almadığımı düşündürdü. Tabii, sadece doğumdan sonra oluşmamıştı kilolarım, iş hayatına atılır atılmaz yüzleştiğim stress gün içinde tatlı atakları olarak kendini gösterdi, esnek çalışma saatlerim yüzünden eve geç geldiğimden  gremlinler gibi geç saatte yemek yemekte her şeyin üstüne tuz biber oldu. Eskiden yaptığım yürüyüşler yok oldu, her yere arabayla giden metropol insanı bayrağını en önde taşır duruma geldim ve kilolarım katmerlendi.      
            Ve varan 2; Bu hafta Ada'nın okulundan yapacakları aktivite için üç adet fotoğraf istediler. Biri bebeklik fotoğrafı, biri Ada'nın şimdiki halini gösteren bir fotoğraf biri de aile fotoğrafı yani ben Ada ve Babamızın olduğu bir fotoğraf. Ada doğduğundan beri sürekli fotoğrafını çektiğimiz için, Ada'nın olduğu fotoğrafları bulmak kolay oldu. Sıra aile fotoğrafına geldiğinde, Google drive' da dahil bütün fotoğraf arşivimizi tarasak da üçümüzün beraber olduğu doğru dürüst bir fotoğraf bulamadık. Doğumdan sonra aldığım kilolar yüzünden her fotoğraf karesinden kaçma girişimlerim Ada ile çok az sayıda fotoğrafım olmasına neden oldu, üzüldüm :(
         Bugün benim için bir milad olsun dedim. Kaç kaç nereye kadar, şalvar tarzında pantolanlar ve bol T-Shirt'lere son vermenin zamanı geldi. Merdiven çıkarken nefes nefese kalmak niye? Kaçmadan fotoğraf çektir, kızınla bir sürü fotoğrafın olsun dedim kendime. Evet 72 kiloyum, hedef 56 bakalım yapabilecek miyim? Planım kısa sürede kilo vermek değil daha önceden gittiğim diyetisyenin beslenme planını uygulayarak başlıyorum, hadi hayırlısı !!
 
        

No comments:

Post a Comment