Followers

Thursday, April 9, 2015

Miniones Çocuk Atölyesi Açıldı!!! Benim atölyem

Uzun zamandir aklimda olan ama bir türlü hayata geçiremediğim bir projem vardı. Hep aklımın bir köşesinde, gelişti, büyüdü ve sonunda gerçek oldu. Sonunda "Miniones" çocuk atölyesi kuruldu. Atölyede çocuklarla yapmak istediğim her şey var. Duyusal oyunlar, günlük yaşam becerilerini geliştirmek için malzemeler, kaba motor becerilerini geliştirecek bir parkur, kuklalar, hikaye köşesi, orası benim için rengarenk bir dünya, sınırsız bir alan, mutluluk, huzur...
Bu arada bende boş durmadım hem kendimi geliştirmek hemde çocuklara daha çok şey katmak için yaratıcı drama eğitmeni olmak için ders aldım. Bundan sonrada hep gelişmeye açık olmak, hem de yenilikler katmak adına etkin öğrenme yöntemlerinin yer aldığı her projenin içinde olacağım.
Çocukların oyunlarına dahil olacağım, çünkü biliyorum ki oyun oynamak önemlidir. Oyun oynarken herkes sadece o anda yaşar, geçmişi düşünmez, geleceğe dair endişeler taşımaz. Oyun oynarken Sivri yanlarımız törpülenir, çünkü, güven duymak ve uyum içinde olmak gereklidir. Oyun oynamak isteyen, okul öncesi çocuklar için eğitimine dair yenilikçi fikirleri olan, çocukları için bir şeyler yapmak isteyen herkesi ve tüm çocukları beklerim.

Atölyeme www.miniones.com üzerinden ulaşabilirsiniz.
0532 289 59 46 numaralı telefondan etkinliklerimiz için kayıt yaptırabilirsiniz. 




No comments:

Post a Comment